- Thank you received: 8
La Copa IRRegular - 2020
4 years 2 months ago - 3 years 3 weeks ago #793
by Hoten
1. La IRRBC es jugarà en diferit entre el 28 de novembre i el 31 de desembre sota el calendari següent:
2. S'obre nova inscripció per la participació de la IRRBC fins demà, dilluns 23 a les 23:59
3. Tots els participants tenen temps de fer el seu roster fins el dimecres 25/11/2020. Cal fer-lo via: armbldr.appspot.com/ i enviar-lo en aquest grup de whats
4. Un cop tots els rosters estiguin presentat es procedirà a fer el sorteig d'emparellaments amb aquesta web: www.randorium.com/es/start/teams
5. Ens veiem obligats a fer un calendari estricte i sota la següents normes:
*La resta de regles de la IRRBC apliquen a aquesta edició (tresoreria per fer equips, habilitats addicionals dels Tiers, etc.) i que es poden trobar al document adjunt de sota d'aquesta entrada al fòrum
La Copa IRRegular - 2020 was created by Hoten
La Copa IRRegular - 2020
La meva vida com a jugador de Blood Bowl va començar (i gairebé acabar) el dia que la pilota va caure a les meves mans i vaig veure com un immens Ogre s’abraonava sobre meu amb una rialla sàdica entre les dents. La darrera cosa que recordo és la sensació de vol lliure després de la trobada entre la meva cara i el seu puny. Després va arribar el so sec de la meva esquena picant contra el terra; i després, el silenci i la negror. Vaig despertar a la infermeria amb el cap totalment embenat. Era la meva primera ferida de guerra. Ja era un jugador de Blood Bowl.
El play-off més irregular de la temporada ja és aquí!
Informació important Irregular Bowl Cup (IRRBC)
Atesa la situació de Pandèmia i la dificultat de trobar una data única per jugar la Copa d'IRRegulars, la organització ha decidit fer la següent acció:
1. La IRRBC es jugarà en diferit entre el 28 de novembre i el 31 de desembre sota el calendari següent:
JORNADA
|
DATES
|
Quarts de final
|
28/11 al 13/12
|
Semifinal
|
14/12 al 20/12
|
Final
|
21/12 al 31/12
|
2. S'obre nova inscripció per la participació de la IRRBC fins demà, dilluns 23 a les 23:59
3. Tots els participants tenen temps de fer el seu roster fins el dimecres 25/11/2020. Cal fer-lo via: armbldr.appspot.com/ i enviar-lo en aquest grup de whats
4. Un cop tots els rosters estiguin presentat es procedirà a fer el sorteig d'emparellaments amb aquesta web: www.randorium.com/es/start/teams
5. Ens veiem obligats a fer un calendari estricte i sota la següents normes:
- - Si un jugador no presenta el roster dins del termini queda fora de la IRRBC
- - Si en el període de jugar una ronda un dels dos jugadors no pot presentar-se, l'altre guanya el partit.
- - Si cap dels dos ambdós queden eliminats i es repescarà un jugador que hagi jugat però perdut ronda.
*La resta de regles de la IRRBC apliquen a aquesta edició (tresoreria per fer equips, habilitats addicionals dels Tiers, etc.) i que es poden trobar al document adjunt de sota d'aquesta entrada al fòrum
DATA: del 28/11/2020 al 31/12/2020
LLOC: LOCAL IRREGULARS PLA-B
HORA: Cada jugador pacta quan jugar amb l'altre equip entre les dates permeses per cada ronda
LLOC: LOCAL IRREGULARS PLA-B
HORA: Cada jugador pacta quan jugar amb l'altre equip entre les dates permeses per cada ronda
Participants inscrits:
RESULTAT DEL SORTEIG DE 1/4 DE FINAL!
RESULTAT DEL SORTEIG DE SEMIFINAL!
AQUÍ SOTA TROBAREU EL PDF AMB TOTA LA INFORMACIÓ DE LA IRREGULAR BOWL CUP
ENTRENADOR
|
EQUIP
|
ALINEACIÓ
| |
Alex
|
Nurgle (Mc Fly Titans)
| ||
Jordi S.
|
Lizarman (Saurrià BlueSkinks)
| ||
Pau
|
Downtown rabblers
| ||
Miquel D.
|
Nans(Ràdio raheem)
| ||
Angel
|
Orcs (ObispOrko)
| ||
Ferran
|
Vampirs (Alls Secs Mai Couen)
|
RESULTAT DEL SORTEIG DE 1/4 DE FINAL!
RESULTAT DEL SORTEIG DE SEMIFINAL!
AQUÍ SOTA TROBAREU EL PDF AMB TOTA LA INFORMACIÓ DE LA IRREGULAR BOWL CUP
Last edit: 3 years 3 weeks ago by Hoten.
Please Entrada to join the conversation.
- Templari40k
- Administrador
Less
More
- Thank you received: 7
4 years 2 months ago - 4 years 1 month ago #795
by Templari40k
Replied by Templari40k on topic La IRRegular Bowl - 2020
Last edit: 4 years 1 month ago by Templari40k.
The following user(s) said Thank You: Hoten
4 years 2 months ago - 4 years 1 week ago #797
by Hoten
Replied by Hoten on topic La IRRegular Bowl - 2020
Last edit: 4 years 1 week ago by Hoten.
The following user(s) said Thank You: Templari40k
4 years 1 month ago - 4 years 1 month ago #798
by Hoten
Una passada, Jordi!!!
Replied by Hoten on topic La IRRegular Bowl - 2020
jordisiciliap wrote: Bon dia!
PRESENTACIÓ DELS SAURRIÀ BLUESKINKS
Una passada, Jordi!!!
Last edit: 4 years 1 month ago by Hoten.
The following user(s) said Thank You: Templari40k
4 years 1 month ago #799
by Alex
«Demasiado trabajo de pala es mejor que demasiado poco. El sudor ahorra sangre, la sangre ahorra vidas, y el cerebro ahorra ambas cosas»
Replied by Alex on topic La IRRegular Bowl - 2020
Saluuuudos mis amigos deportistas.
Pues bien, yo voy a participar con mi equipo de enanos oldschool. El archiconocido en todo el viejo mundo equipo de los Cowboys Mountain.
Una franquicia creada y subvencionada por los magnates de la minería enana que se ha convertido en que más afición despierta de todos los Karaks de bien.
Un equipo que llego a mi de forma muy casual ya que me lo regalo un compañero de curro de una antigua época suya en el hobby y de ahi alguna reconversión de posicionales para adaptarlo al rooster que me gusta de enanos.
Pido perdón de antemano por las fotos ya que no se ve del todo bien. Este equipo va acompañado de una fiel afición que lo alienta bien pasaditos a birra y a carne deshuesada . Son legendarias las barbacoas de los fans de los cowboys en los aledaños de cualquier terreno de juego.
Pero claro, el reto era pintar un equipo para la ocasión y yo este ya lo tenía pintado. Pues nada que me he liado y he creado una franquicia nueva para use y disfrute de los socios: Los PLANZ B. Un equipo orco hecho con retales de miniaturas tanto propias como de las disponibles en la asociación , así como un fantástico troll cedido por Ângel. Junto con el equipo humano de los IRREGULARS, ya tenemos dos para que cualquiera pueda iniciarse en el bloodbowl sin la patética escusa de.....yo no tengo equipo
que vuele el balon, revienten cabezas y a jugaaaar
Pues bien, yo voy a participar con mi equipo de enanos oldschool. El archiconocido en todo el viejo mundo equipo de los Cowboys Mountain.
Una franquicia creada y subvencionada por los magnates de la minería enana que se ha convertido en que más afición despierta de todos los Karaks de bien.
Un equipo que llego a mi de forma muy casual ya que me lo regalo un compañero de curro de una antigua época suya en el hobby y de ahi alguna reconversión de posicionales para adaptarlo al rooster que me gusta de enanos.
Pido perdón de antemano por las fotos ya que no se ve del todo bien. Este equipo va acompañado de una fiel afición que lo alienta bien pasaditos a birra y a carne deshuesada . Son legendarias las barbacoas de los fans de los cowboys en los aledaños de cualquier terreno de juego.
Pero claro, el reto era pintar un equipo para la ocasión y yo este ya lo tenía pintado. Pues nada que me he liado y he creado una franquicia nueva para use y disfrute de los socios: Los PLANZ B. Un equipo orco hecho con retales de miniaturas tanto propias como de las disponibles en la asociación , así como un fantástico troll cedido por Ângel. Junto con el equipo humano de los IRREGULARS, ya tenemos dos para que cualquiera pueda iniciarse en el bloodbowl sin la patética escusa de.....yo no tengo equipo
que vuele el balon, revienten cabezas y a jugaaaar
«Demasiado trabajo de pala es mejor que demasiado poco. El sudor ahorra sangre, la sangre ahorra vidas, y el cerebro ahorra ambas cosas»
The following user(s) said Thank You: Hoten, Templari40k
Time to create page: 0.147 seconds