- Thank you received: 7
I Old World Clasic Cup 2022
- Templari40k
- Topic Author
- Administrador
Less
More
2 years 8 months ago - 2 years 8 months ago #834
by Templari40k
“La meva vida com a jugador de Blood Bowl va començar el dia que em vaig llicenciar de les tropes del Gran Principat de Reikland. Em vaig dirigir directament a la taberna de veterans i allà vaig descobrir el meu futur, a l'entrada hi havia un full per inscriure's a l'equip de la ciutat per poder participar a la IRRegular OLD WORLD CLASSIC CUP una competició on només podien participar equips clàssics del vell món!!! Ja estava fart de veure bruts Skaven y Orks enfadats, era el moment de gaudir de l'esport per excel·lència amb els de la meva espècie i qui sap si en el futur em fitxaria un equip per a les famoses Lligues IRRegulars”
En una reunió a la ciutat d’Altdorf, les autoritats imperials que van cancel·lar precoçment la Imperial Cup han decidit iniciar una nova competició, en paraules del president de la federació de BloodBowl imperial Flo Nerez:
“Hem decidit crear una nova competició per que la UEFA... vull dir la NAF, no es quedi la pasta que mereixem nosaltres.”
Així aquest nou torneig es composarà de 3 partits en format eliminatòria Nuffle 100%. La competició es disputarà de manera anual i els equips participants podran accedir-hi tots els anys que vulguin seguint el format que indica la pagina 99 del reglament de Blood Bowl. En cas de ser un equip que participi per primer cop, ha de complir les següents disposicions:
- Equip amb la clau “Clasica del viejo mundo” (Aliança del vell món, Humans, Mitjans, Nans, Noblesa imperial, Nòrdics i Ogres)
- 1.100.000 de monedes per formar el roster inicial
- No estan permesos els jugadors estrella
- Equip pintat i amb els jugadors representats correctament
Tot i ser un torneig d’un dia, els jugadors guanyen experiència i poden morir. Els partits es disputaran a 4 minuts per torn per garantir la fluïdesa de la competició. En aquesta primera temporada 2022 el torneig es disputarà el A CONFIRMAR amb el següent horari:
- 8:30 presentació dels equips, fotos inicials i sorteig dels emparellaments
- 9:00-11:00 1a eliminatòria
- 11:00-11:30 actualització actes i descans
- 11:30-13:30 2a eliminatòria
- 13:30-15:00 actualització actes i dinar
- 15:00-17:00 Última eliminatòria
- 17:00-17:30 actualització actes, classificació final i entrega de premis
Premis:
- Campió
- Últim classificat
- Jugador amb més TD
- Jugador amb més passades
- Jugador amb més ferides fetes
- Equip amb més `lesions rebudes
L’organització intentarà la retransmissió d’alguns partits per twitch.
Molta sort a tots els participants!
I Old World Clasic Cup 2022 was created by Templari40k
IRR OLD WORLD CLASSIC CUP
“La meva vida com a jugador de Blood Bowl va començar el dia que em vaig llicenciar de les tropes del Gran Principat de Reikland. Em vaig dirigir directament a la taberna de veterans i allà vaig descobrir el meu futur, a l'entrada hi havia un full per inscriure's a l'equip de la ciutat per poder participar a la IRRegular OLD WORLD CLASSIC CUP una competició on només podien participar equips clàssics del vell món!!! Ja estava fart de veure bruts Skaven y Orks enfadats, era el moment de gaudir de l'esport per excel·lència amb els de la meva espècie i qui sap si en el futur em fitxaria un equip per a les famoses Lligues IRRegulars”
En una reunió a la ciutat d’Altdorf, les autoritats imperials que van cancel·lar precoçment la Imperial Cup han decidit iniciar una nova competició, en paraules del president de la federació de BloodBowl imperial Flo Nerez:
“Hem decidit crear una nova competició per que la UEFA... vull dir la NAF, no es quedi la pasta que mereixem nosaltres.”
Així aquest nou torneig es composarà de 3 partits en format eliminatòria Nuffle 100%. La competició es disputarà de manera anual i els equips participants podran accedir-hi tots els anys que vulguin seguint el format que indica la pagina 99 del reglament de Blood Bowl. En cas de ser un equip que participi per primer cop, ha de complir les següents disposicions:
- Equip amb la clau “Clasica del viejo mundo” (Aliança del vell món, Humans, Mitjans, Nans, Noblesa imperial, Nòrdics i Ogres)
- 1.100.000 de monedes per formar el roster inicial
- No estan permesos els jugadors estrella
- Equip pintat i amb els jugadors representats correctament
Tot i ser un torneig d’un dia, els jugadors guanyen experiència i poden morir. Els partits es disputaran a 4 minuts per torn per garantir la fluïdesa de la competició. En aquesta primera temporada 2022 el torneig es disputarà el A CONFIRMAR amb el següent horari:
- 8:30 presentació dels equips, fotos inicials i sorteig dels emparellaments
- 9:00-11:00 1a eliminatòria
- 11:00-11:30 actualització actes i descans
- 11:30-13:30 2a eliminatòria
- 13:30-15:00 actualització actes i dinar
- 15:00-17:00 Última eliminatòria
- 17:00-17:30 actualització actes, classificació final i entrega de premis
Premis:
- Campió
- Últim classificat
- Jugador amb més TD
- Jugador amb més passades
- Jugador amb més ferides fetes
- Equip amb més `lesions rebudes
L’organització intentarà la retransmissió d’alguns partits per twitch.
Molta sort a tots els participants!
Last edit: 2 years 8 months ago by Templari40k.
Please Entrada to join the conversation.
- Templari40k
- Topic Author
- Administrador
Less
More
- Thank you received: 7
2 years 8 months ago - 2 years 8 months ago #835
by Templari40k
Replied by Templari40k on topic I Old World Clasic Cup 2022
estructura per reservar plaça:
Nom entrenador - Nom equip - Raça equip
Exemple:
Jordi - Barak Varr Saints - Nans
reservat equips inscrits
Nom entrenador - Nom equip - Raça equip
Exemple:
Jordi - Barak Varr Saints - Nans
reservat equips inscrits
Last edit: 2 years 8 months ago by Templari40k.
Please Entrada to join the conversation.
Time to create page: 0.147 seconds